Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 27 Abril 2024.

Traballadores das auxiliares de Endesa protestan nas Pontes contra o traslado de 30 operarios de Maessa

Traballadores das empresas auxiliares de Endesa nas Pontes realizaron este mediodía unha acción por sorpresa para rexeitar a comunicación do traslado forzoso de 30 operarios de Maessa.

25/06/2021.
    Os traballadores cortaron varios minutos a estrada que dá acceso á térmica

O persoal das auxiliares, que leva meses mobilizándose a prol dunha transición enerxética xusta, interrompeu o tráfico durante varios minutos na ponte de acceso á central térmica.

A acción desenvolveuse por acordo sindical tras a asemblea celebrada onte após coñecer que Maessa, unha das grandes empresas auxiliares, quere proceder o 1 de xullo ao traslado forzoso de 30 dos 47 traballadores contratados. Os traballadores denuncian a falta de compromiso político e empresarial da eléctrica para manter o emprego na comarca, malia que obtivo beneficios multimillonarios no 2020.

A difícil situación que afronta o persoal das auxiliares de Endesa —no que se inclúe o colectivo de transportistas— é un dos argumentos polos que CCOO, UGT e CIG chaman a participar na mobilización comarcal do domingo.

Por último, hai que sinalar que o día 30 de xuño, mércores, a vila das Pontes volverase mobilizar polo seu emprego e futuro.